Jag är Snygg

Japp, jag har kommit fram till det nu. Jag har vetat det länge. Men jag har haft tankar som att ifall jag skulle säga att jag var det så skulle folk bara störa sig och irritera sig och tycka jag var FÖR självsäker.
och det är ju skumt.. att folk tjatar på än "du ser bra ut, du är en bra människa, du måste bara innse det.. bla.. bla.."
Men sen när man kommer till den punkten då man mår så jävla bra över att vara den man är och man vid något tillfälle eller så, bekänner sitt possetivt vetande om sig själv så får man bara onda blickar som.. "vem tror HON att HON äär . . . dah!"
Inte konstigt att människor är så osäkra. Hela världen ger ett dubbelt budskap, och då pratar jag inte enbart om själförtroendet hos unga tonåringar eller hos vuxna kvinnor, äldre kvinnor och.. av det motsatte könet. Jag pratar nog om allt.
Ja Allt.
Världen Är ett enda stort Dubbelt Budskap!
men iallafall.. Nu till det jag ville få ut av det här inlägget från första början..

Jag är snygg! 
I´m hotihot
 

och här bjuder jag på en bild där angelica ler så som bara Angelica kan le!

47523-1820

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

angelcia, bra du är HET ! snygg, vacker - VAD DU VILL FRÖKEN :D

Postat av: Amra

hej, såg att du kommenterat min blogg, kan det vara så att du är den Angelica jag gick i samma klass med på Gustav Adolfsskolan när vi var små? ^^ jag tycker förresten att man lätt ska kunna säga att man är snygg utan att framstå som dum i huvudet.... jag tycker nämligen att jag också är snygg ^^

2007-09-19 @ 16:08:33
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Amra

haha ja jag kände igen dig direkt :P hur har du det nu för tiden? vilket gymnasium gick du på och vad händer härnäst? har läst lite i din blogg nu och måste säga att det är skönt att läsa det någon skrivit som inte är helt emo och deprimerad =) glad att du gillar min blogg. man försöker ju liksom visa hur bra man är då och då :P

2007-09-19 @ 22:12:09
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Amra

aha du är en sån som gått om alltså, men lika bra liksom, jag själv tog ju studenten från degeergymnasiet samhäll/kultur nu i vår och det betyder att jag typ måste plugga vidare som ett djur för att bli något sen.... vad jag vill bli vet jag inte så just nu jobbar jag bara på ett lager fullt av män som drar sexskämt i form av - oj bruden du snubblade, det där blir ett straffknull höhöhö (Jag brukar önska dem olycka då) annars funkar väl det mesta, jag är singel med vilje och trivs med det och planerar massor med resor och annat det här året jag är ledig från skolan, ska väl kanske börja plugga nästa höst eller så... jag har inte heller kontakt med nån från vår gamla skola, kom fram till att jag inte trivdes så värst eller nåt :P annars då? vad har du för planer i helgen?

2007-09-20 @ 18:30:08
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Amra

ahh men lika bra att gå om då man får en fräsch start liksom, vart i skåne bodde du och vad fick dig att flytta tillbaka? Jag åker till Karlsstad om två timmar nu, ska till en killkompis och se hur han har det på sin filmskola där så jag är inte hemma i helgen vilket är bra för annars hade jag slösat de sista pengarna jag har... Jag har tänkt åka till Kanada och Afrika efter nyår om jag lyckas få ihop nog med pengar och så men vi får se man vet aldrig vad som kan tänkas dyka upp, det enda jag vet är att jag vill vara singel och ha mina vänner, trivs mycket bättre som singel äni förhållande då jag alltid känner att man typ aldrig kan slappna av utan det är alltid något problem eller nåt som ska redas ut när man har en kille så därför skiter jag i det nu :P Jag kikade runt lite mer i din blogg och såg att du hade Milla på en av dina bilder, hon och jag jobbar på Foolkbladet tillsammans :P

2007-09-21 @ 10:52:03
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback