Jag är så seg

jag älskar att ta bilder
jag älskar att blogga
att skriva om saker jag gjort
saker jag vill göra
kommer göra
och saker jag inte gjort
jag älskar när jag har varit iväg på något roligt
så jag kan blogga om det så alla tror att jag har ett jätte intressant
och händelsefullt liv..

Men i några dagar har någonting hindrat mig från att göra det jag älskar
trötthet? för mycket att göra?
kan det kanske ha att göra att skolan har börjat? Ja jag tror så..
men nu kommer iallafall ett litet pytte inlägg från Torsdagen den 30/8-07

3 dagar innan får jag ett sms från maks "du ska med mig till stockholm bara så att du vet det"
fanns inte så mycket mer jag kunde.. eller.. ville göra än att följa med.
det hela handlade om ett Hip hop jam, och jag kan lova att det är en dag jag aldrig kommer att glömma
det var inte precis så att själva hiphop jamet var höjdpunkten, utan det var alla glimtar och stunder innan, efter och runt om. Jag tycker om maks! haha
MEN hur roligt jag än hade så vet jag inte ifall jag är så glad i idén att göra om det här..
om man säger så här.. det är inte precis så att man läängtar efter att ligga på stenmarken utanför en bussgodsbarack och frysa häcken av sig i väntan på sitt tåg..
Ioförsäg så kom vi ju på en timme senare att bussterminalen var öppen, så dom resterade 3 timmar spenderade vi sovandes på en varsin bänk.. men det var inte heller det mest.. roligaste man kan göra..när man är i stockholm. *haha*
men om jag ska sammanfatta allting. Så
vi åkte tåg
hade roligt
kollade på sjukt bra artister
diggade
drack
pratade engelska
köpte skivor
fick autograf
tog kort
åt korv och calzoone
luffade på stenmark
åkte tåg
var trötta
kom hem

47523-1720

 












YHE! *haha*

Let me hear you say?! What?
Postat av: michaela

stavas inte maks "max"?

2007-09-04 @ 23:03:19
Postat av: angelica

noppp för han är coooool och han heter igentligen Maksimilian eller något sådant på riktigt så :P hieh hieh

Postat av: Maks

Haha hell yeah, fin blogg! Maks stavas jag ja!
MaksYmilian så du var nära Angelica ;)

2007-09-05 @ 12:22:46
URL: http://myspace.com/makshoo
Postat av: angelica

haha okej, då vet jag :P

2007-09-05 @ 14:42:17
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback