Fredag





Idag är det fredag och då ska jag jag och jag festa. Bara jag helt själv.. ?
Nej .. Med Otto och Aaron Såklart! Vi ska ROCK THE PARTY DANCE EVERYBODY!
Men innan jag träffar dom ska jag på något sexparty hos Merdi, med gina, patti och hanna.. vet inte vilka fler som kommer?
men jag ska iallafall försöka locka dit två tjejkompisar  till :P
Synd att jag inte fått ta med mej 2 killar för det hade varit enklare..däremot kanske inte dom skulle uppskatta att sitta och kolla på dildos. . .
idag är en sån här dag då jag verkligen Skiter i allt! eller, för att vara finare i min mun.. "struntar"
jag ska strunta i folk som gör mig illa, folk som får mig att känna sådant som jag inte känt på länge.
Dom kan slänga sig i väggen! 
Vad ger dom rätt att hoppa in i min kropp och börjar röra om med alla mina känslor.
Jag borde väl själv få bestämma vem som får stanna kvar, och vem som bara får vara där tillfälligt?
Det ska dansas idag, kanske drickas? får se om det finns lust till det idag. För jag menar.. jag kan ha lika kul utan!
Om det inte blir till alla mina förväntingar på Otten idag så drar jag och möter Chucky och dom på Hugo.. Hugo har öppnat min värld! Hur kul som helst där. Yiieeep
Jag mår bra!



47523-1750

Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback