Det som var roligt "minus" det som var tråkigt = ROLIGT!

Var på Sexparty i i Fredags hos Merdi.. patti,ginna,hanna,tatti och några till var där.
det var roligt faktiskt
lite av en upplevelse :)
beställde några saker som inte var allt för extrema.
Efter kanske liite för mycket drickande och en massa skojj skojj begav sig jag och Hanna iväg till Otten.
Där mötte jag Amanda och Elin i kön. och dom är lika snygga varenda gång.. om dom inte blir det mer och mer.
Amanda har nu fyllt 18 så HURRA HURRA HURRA på dig!
Jag träffade sedan Aaron och otto där inne och där var ungefär vi som gjorde kvällen! Haha nej då, men vi hade kul ihop!
Shaki? Japp!
det känns som satt det fattar några luckor från kvällen..
men det är väl sådant som bara dyker upp när man tex sitter och skiter?
Efter Otten drog jag på Efterfest med Chucky, Robban, Vanja och Ille.. Det var rätt så mys.. dom drack lite.. jag slumra
vi kollade på youtube filmer och lyssnade på musik.
Sen när klockan slagit 6 tyckte jag att det var dags att lunka hemmåt..
Så då gjorde jag det med Vanja som sällskap..
Just det.. Robban följde ju aldrig med..? Han stanna på vägen vi skulle gå dit av en enbent kille som haft canser..
Jag tror han fick sig en ny vän.


47523-1752
47523-1751


Igår så var jag med emira en liten stund, sedan begav vi oss till Sibylla där jag svullade fyllemat.. som man så fint kallar det..
Sen begav jag med direkt till jobbet och jobbade till nio.
När jobbet tagit sluut begav jag mig hemmååååt.. Och nördig som jag är tänkte jag "om jag går samma väg som jag gick när min kamera försvan kanske den ligger där" MM yhe right.. efter 17 timmar.. så kommer en ny digitalkamera bara ligga där fint och prydligt på trottoarkanten utanför Otten..
MEN.. you never know..


haha

När jag kom hem så var det en massa gott chips frammdukat och film i största hugg..
Det vart en skön lördags kväll för min del.
Nu är det söndag.. och om 1 timme ska jag till Marielund för att hälsa på små syskonen.
Sen ska jag jobba igen. I Love my Life.
Efter det.. så ska jag.. Ja.. exakt.. Jag ska...





/Angelica

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

satans rolig kväll, "minus de tråkiga". NÄR JAG FYLLER 18 angelica, då börjar mitt liv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback