Angelica Nilsson Valdes



Japp, det är mitt namn.
Men Angelica, Nilsson, Valdes är inte det jag står för, det som beskriver vem jag är.
För jag är inget namn.

Jag är en kvinna, som har levt i 19 år och några dagar.
Jag är en Student som studerar på Ebersteinska gymnasiet Omvårdnads programmet
Jag har många vänner men väldigt få Kompisar.
I två landskap har jag bott i, Norrköping och Skåne.
Jag är halv chilenare, och halv svensk.
Jag är en djup människa, tänker för mycket, filosoferar för mycket över varför saker är som dom är
Har koncentrations svårighetet, gällande allt.
Jag är en drama människa, när livet blir för tråkigt och går långsamt, så kan jag bli djupt deprimerad. Det kan handla om 1 veckas lugnhet.
I need Action, 24 h om dygnet
Jag tröttnar lätt på människor som hela tiden har massor av problem och klagar över dom, och människor som inte har några problem och klagar, eller människor som pratar om alla andras fel och brister, och klagar.
Oftas när jag stör mig på något hos en människa, så kan det ofta vara så att det är något med mig själv som jag egentligen stör mig på.
När folk pratar för mycket så slutar jag lyssna (Jag pratar för mycket)
När folk pratar för mycket om sig själva så blir jag irriterad (Jag pratar mycket om mig själv)
jag har väldigt svårt för att INTE tröttna på killar redan efter 1 gången jag varit på dejt med
När  något "tragiskt" hänt, har jag väldigt svårt att släppa det
Men, jag har väldigt lätt för att låtsas som att allt är bra.
Jag är nästan alltid glad, för jag mår dåligt av att må dåligt.. om det nu låter vettigt.

Jag är mycket, tycker mycket..
Jag heter Angelica Nilsson Valdes..
men jag är Jag..

Let me hear you say?! What?
Postat av: aaron

du är en bra Angelica Nilsson Valdes :)

Postat av: michaela

skriv nåt jag inte visste..

2007-09-23 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback