11 september

Ja, det är en tragisk dag. Alla vet, jag vet, det är synd, det är hemskt.
MEN, idag hade jag också mitt bullkalas med Elina och Mickis!
Det var så mysigt och roligt och bra bra... bra..
Det blev Glass med choklad sås, maränger och bananer. Vi köpte också bullar till efterrätt, med saft till.
Förstå att först äta efterätt och sen få efterätt efter efterätten! Ah! det kallar jag lyx på hög nivå!
Till pressent fick jag Godisfyllda ballonger. Dom var läskiga att spräcka.. Ohja.. men alla blev spräckta och sen låg det godis över hela golvet.
När vi hade svullat så körde Mickis och Elina EyeToy.. och jag flääkade ut min översvällda mage i soffan och tittade på.. typ..
resten av tiden satt jag vid datorn och sjöng.. högt..
OCH gjorde ordning en mapp med bra musik till på lördag då jag ska ha mitt SexParty. Ser fram emot det!

Nu sitter jag på biblioteket... tänktevara duktig och plugga lite provet som är på Torsdag.
Rehabilitering/Habilitering
jag kommer få Mvg!
Drömma är aldrig fel . .



47523-1764







Let me hear you say?! What?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback